مجله اینترنتی بیر کلیک آشپزی طرز تهیه نوشیدنی انگور خنک کننده و فواید آن در بدنسازی

طرز تهیه نوشیدنی انگور خنک کننده و فواید آن در بدنسازی

0
3
431
طرز تهیه نوشیدنی انگور خنک کننده و فواید آن در بدنسازی
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.ir/2HtxB

طرز تهیه نوشیدنی انگور خنک کننده و فواید آن در بدنسازی

انگور از جمله میوه‌هایی است که در سرتاسر دنیا در اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متنوعی وجود دارد. بیش از ۶۰ گونه متفاوت از انگور در سرتاسر جهان شناسایی شده است و در کشور ایران نیز انواع متفاوتی از این میوه پرخاصیت وجود دارد. جالب است بدانید رنگ‌های مختلف انگور، خواص متفاوتی نیز دارند. سه رنگ کلی از انگور شناسایی شده است.در این بخش از مجله اینترنتی بیرکلیک طرز تهیه نوشیدنی انگور خنک کننده و فواید آن در بدنسازی را برایتان آورده ایم.

تمام انواع انگورها در رنگ‌های مختلف و با گونه‌های متنوع، همگی دارای خواص مشابهی می‌باشند که عبارت است از: اثرات آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی، ضدمیکروبی و نیز پیشگیری از بیماری قلبی عروقی، کنترل قند خون، افزایش طول عمر و … یک فنجان انگور ۶۲ کالری انرژی، ۱۵.۸ گرم کربوهیدرات، ۰.۶ گرم پروتئین، ۰.۳ گرم چربی و ۰.۸ گرم فیبر دارد که ۳ درصد از نیاز روزانه فیبر را تامین می‌کند. همچنین سرشار از ویتامین‌های A, K, C,B6, تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، فولات، و مواد معدنی پتاسیم، آهن، منیزیم، روی، کلسیم و فسفر می‌باشد.

طرز تهیه نوشیدنی انگور خنک کننده و فواید آن در بدنسازی
طرز تهیه نوشیدنی انگور خنک کننده و فواید آن در بدنسازی

مواد مورد نیاز :

مواد مورد نیاز مقدار
انگور پانزده عدد
سیب سبز نیم عدد
دانه چیا نیم قاشق مرباخوری
آب یک لیوان
یخ به مقدار زیاد

 

طرز تهیه نوشیدنی انگور :

  • تمام مواد به جز یخ را با همزن برقی با هم مخلوط کنید.
  • به مقدار زیادی یخ به نوشیدنی اضافه کرده و نوش جانتان کنید.

فواید انگور در بدنسازی :

انگور یكی از میوه های مورد علاقه بدنسازان می باشد. این میوه سرشار از قند های زود جذب می باشد. انگور سرشار از ویتامین ها می باشد. انگور تنها ترین میوه ای است كه هم در زمان قبل از تمرینات بدنسازایی كارایی دارد و هم در زمان بعد از تمرینات بدنسازی.
انگور قند فراوانی دارد كه به راحتی جذب بدن شده و در كمترین زمان باعث تولید انرژی خواهد شد. در برنامه بدنسازی خود سعی كنید ۱ ساعت قبل از تمرین ۱ لیوان آب انگور تازه را به همراه ۵ گرم كراتین بنوشید و دقیقا بعد از تمرین هم ۱ لیوان آب انگور را به همراه ۵ گرم كراتین مصرف كنید. با این روش شما هیچ وقت دچار كمبود انرژی در تمرینات بدنسازی خود نخواهید شد.
انگور میوه ای است كه می تواند جذب غذا و مكمل ها را در بدن بالا ببرد. وقتی شما كراتین را به همراه آب انگور مصرف می كنید این باعث می شود كه شما كراتینی را كه مصرف كرده اید به خوبی جذب بدن شود. از این رو انگور می تواند در ورزش بدنسازی خیلی با اهمیت باشد چون هم اثرگذاری مكمل های بدنسازی را به شدت زیاد می كند و هم می تواند باعث انرژی فراوان و ریكاوری بهتر عضلات شود. افرادی كه دچار دیابت هستند به هیچ عنوان نباید از انگور و یا آب انگور استفاده كنند. چون انگور قند خون را به شدت بالا خواهد برد.

منبع : elele

به اشتراک بگذارید...
بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

اینم جالبه

طرز تهیه کیک گاتوشا ویژه دوستداران شکلات

طرز تهیه کیک گاتوشا ویژه دوستداران شکلات کیک گاتوشا از دسته کیک های خیس محسوب میشود که بعد…