مجله اینترنتی بیر کلیک موفقیت تبلیغات و بازاریابی استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

0
1
609
استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.ir/G9uZY

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش : پیدا کردن افراد جدید که محصول شما را بخرند ، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است . آیا شما یک محصول خوب دارید اما در بدست آوردن مشتریان مناسب مشکل دارید؟ آیا شما مطمئن نیستید که چگونه به مشتریان خود نزدیک شوید یا پیام فروش گیج‌کننده‌ای دارید؟ برای هر کسب و کار یکی از مهمترین عوامل موفقیت ، فروش می باشد . ساختن یک استراتژی فروش موفق دشوار است . در این بخش از مجله اینترنتی بیر کلیک قصد داریم استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش  را معرفی نماییم . همراه ما باشید .

استراتژی به پروسه فکر کردن و انتخاب یک عقیده گفته می شود که با طرز فکر شما هماهنگی خاصی دارد . استراتژی بدون بکارگیری تاکتیک‌ها باعث کندی در رسیدن به اهداف میگردد . خلاقیت بدون استراتژی را “هنر” می نامند ، خلاقیت با استراتژی را “تبلیغات” گویند . يك استراتژی مناسب باید مطابق با نيازمنديی های سازمان در زمان مشخص تعريف بشود . اگر استراتژی درست انتخاب شود ، سود خود به خود خواهد آمد .

استراتژی های افزایش فروش

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش
استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

۱ – برای مردم مزایا مهم است

مردم محصول نمی‌خرند ، آنها نتایجی را که آن محصول می‌دهد می‌خرند . روند شناسایی مشتری ایده‌آل خود را با ساختن یک لیست از مزایایی که مشتری با استفاده از محصول شما ، از آن لذت خواهد برد ، شروع کنید .

۲ – مشتری خود را تعریف کنید

جه کسی بیشتر علاقه‌مند است تا محصول شما را بخرد و به سرعت آنرا دریافت کند . سوالات خاص بپرسید :

همچنین بخوانید :   اصول بازاریابی حرفه ای برای جذب بهتر مشتری

چند ساله هستند ؟ آیا آنها مرد هستند یا زن ؟ آیا آنها دارای فرزند هستند ؟ چقدر درآمد دارند ؟ آیا دارای تحصیلات هستند ؟

۳ – مشکل را بصورت شفاف شناسایی کنید

مشتری شما چه مشکلی دارد که شما می‌توانید آنرا حل کنید ؟ اگر شما مشتری خود را بدرستی شناسایی کرده باشید، این افراد برای حل مشکل خود به شما پرداخت خواهند کرد.

– گاهی اوقات مشکلات آشکار و روشن است.

– گاهی اوقات مشکلات آشکار نیست و نامشخص است.

– گاهی اوقات مشکلات برای مشتری وجود ندارد. اگر مشکل وجود ندارد، مشتری محصول شما را خریداری نمی‌کند.

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش
استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

۴ – امتیاز رقابتی خود را ایجاد کنید

شما امتیاز رقابتی خود را تعریف می‌کنید. دلیل خرید محصولات و خدماتتان را ازنقطه‌نظر فواید، نتایج یا پیامدهایی که مشتری با خرید محصول یا خدماتتان از آن لذت می‌برد و با خرید از رقیبتان آن مزایا را به دست نمی‌آورد.

روی فوایدی تمرکز کنید که محصولتان را بهتر از دیگران می‌سازد.

۵ – از محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده نمایید

راه‌های زیادی نسبت به قبل برای معرفی محصول خود به مشتریان وجود دارد. اما بهترین بخش کدام است ؟ همه‌ی آنها رایگان هستند . شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر و گوگل پلاس و یا بلاگ خود به عنوان یک مزیت استفاده کنید .

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش
استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

۶ – یک قیمت مناسب انتخاب نمایید

تحقیقات بازاریابی را روی رقبای خود، برای تعیین قیمت مناسب انجام دهید. اگر شما یک محصول با قیمت بالا دارید باید آماده عرضه با کیفیت بالا به مشتریان خود باشید.
قیمت می‌تواند بوسیله ارزش درک شده محصول شما تعیین شود. اگر شما می‌توانید محصولتان را نسبت به رقبا برتر نشان دهید، شما می‌توانید قیمت بالاتری برای محصولتان در نظر بگیرید.

همچنین بخوانید :   تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

« یک مشتری باید همیشه مشتری بماند »

۷ – تکنیک‌های مذاکره را یاد بگیرید

مذاکره کنندگان ماهر اغلب علاقه‌مند هستند تا یک راه‌حل یا تمهیدی را پیدا کنند که طرف مقابل را خشنود سازند . آنها به دنبال راه‌حلی می‌گردند که برد-برد باشد ، جایی که هر دو طرف از نتایج مذاکره راضی باشند.

بهترین مذاکره کنندگان این سه خصوصیت را دارند :

– آنها پرسش‌های خوب می‌پرسند تا دریابند که شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارید.

– آنها صبور هستند.

– آنها به خوبی آماده شده‌اند.

۸ – یک ارائه مؤثر آماده کنید

در فروش مهم است که یک ارائه خلاقانه و محسور کننده به مشتریان خود داشته باشید . یکی از این راه‌ها می‌تواند ساخت یک ارائه تاثیرگذار بوسیله پاورپوینت باشد .

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش
استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

۹ – بر روی حفظ مشتریان خود تمرکز کنید

یک مشتری محصول شما را خریداری کرده است، این نباید پایان رابطه شما با آنها باشد. بر روی حفظ یک رابطه قوی با مشتریان خود تمرکز کنید. این باعث اعتماد بیشتر و افزودن ارزش به محصول شما می‌شود.

۱۰ – پیام فروش شما باید روشن و شفاف باشد

یک یا دو مزیت از محصولاتتان را انتخاب کنید و آنها را بطور واضح در تیتر فروش‌تان بگذارید. برای مشتریانتان شفاف‌سازی کنید که محصول شما دقیقا چه کاری برای آنها می‌دهد.

خاص باشید . اگر محصول شما چندین ویژگی و مزیت دارد، پیام‌های فروش برای مشتریان مختلف، مرتبط با آنها بسازید .

یافتن افرادی که محصول شما را خریداری کنند، بخش مهمی از کل فرآیند فروش است . آیا محصولی خوب دارید، اما مشتریان مناسب ندارید که آن را خریداری کنند؟

همچنین بخوانید :   راهکارهای بازاریابان حرفه ای برای داشتن مشتریان ثابت

آیا از روش دسترسی به مشتریان خود اطمینان ندارید یا پیام فروشتان گیج‌کننده است؟

۱۱ – گاهی مجبور به برقراری تماس سرد هستید

پتانسیل مشتریان تماس سرد ممکن است ناامید کننده و مشکل باشد . چه این کار را حضوری یا از طریق تلفن انجام دهید، آماده‌سازی مشتری احتمالی وظیفه شماست شاید مجبور باشید که با تماس با مشتری، در آنان علاقه ایجاد گنید .

چند نکته ریز و مهم ! 

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش
استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

– ریسک پذیر باشید . اگر برنده شدید که خوشحال خواهید بود و اگر باختید شما عاقل خواهید شد .

– چیزی که باعث میشود مصرف کننده خرید کند یا نه ، محتوای تبلیغات شماست نه شکل ظاهری آن .

– تقاضای جمعی ، تقریباً بطور تمام و کمال بخاطر توسعه تبلیغات به جود آمده است .

– تبلیغات هنر متقاعد کردن مردم برای خرج کردن پول هایشان برای چیزی که نیازی به آنها ندارند .

– همه مشتریان مهم هستند، اما بعضی از آنها از بقیه مهم ترند.

– هدف از فروش تامین و ارضای نیاز مشتری است، هدف از بازاریابی، کشف کردن نیازهاست.

 

به اشتراک بگذارید...
بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط
بارگذاری بیشتر توسط امیر
بارگذاری بیشتر در تبلیغات و بازاریابی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پانزده =

اینم جالبه

۱۹ جمله موفقیت آمیز از ۱۹ شخصیت موفق جهان

۱۹ جمله موفقیت آمیز از ۱۹ شخصیت موفق جهان موفقیت ومثبت اندیش بودن یکی از روش های نجات بشر …