مجله اینترنتی بیر کلیک فناوری شبکه های اجتماعی قوانین طلایی برای پیشرفت در کسب و کار اینستاگرام

قوانین طلایی برای پیشرفت در کسب و کار اینستاگرام

0
2
325
کسب و کار اینستاگرام
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.ir/RR8Ds

قوانین طلایی برای پیشرفت در کسب و کار اینستاگرام

شما احتیاج دارید تا محصول خود را در اینستاگرام معرفی و به معرض عموم بگذارید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که قابلیت جذب مشتریان بالقوه از سرتاسر جهان را دارد. به جهت بهبود عملکرد اینستاگرام باید تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید. زیراکه هرچه قدر فالوئرهای بیشتری داشته باشید، بیشتر شناخته خواهید شد. در اینجا ۶ قانون طلایی بازاریابی وجود دارد که به شما کمک می‌کند در کسب و کار اینستاگرام خود پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

۱ – امکانات رایگان اینستاگرام

درصورتی که پروفایل خود را در حالت تجاری قرار دهید آپشن های زیادی از جمله امکان آنالیز پست‌های خود را دارید. این آپشن به شما این توانایی را می‌دهد که بتوانید ببینید چه پست‌هایی محبوبیت بیشتری دارند و مخاطبین شما اغلب علاقه مند به ایجاد تعامل برای کدام پست‌ها را دارند. در این صورت می توانید محتوایی را پست که مطابق میل مخاطبانتان قرار گیرد.

کسب و کار اینستاگرام
کسب و کار اینستاگرام

۲ – استفاده از تلگرام

سعی کند تمام مخاطبان سایر شبکه‌های اجتماعی خود مخصوصا تلگرام را به اینستاگرام خود دعوت کنید. با این تکنیک شما مخاطبینی خواهید داشت که از قبل با محصولات شما آشنا هستند و در نتیجه علاقه بیشتری به لایک کردن و نظر دادن به پست‌های شما دارند.

۳ – تعداد پست مناسب

به تعدادی پست بگذارید که محصولاتتان به‌اندازه کافی مطرح شود، با فاصله زمانی کم پست گذاشتن مخاطبین شما را خسته خواهد کرد و آن‌ها شما را آنفالو می‌کنند. هیچ پستی معجزه نمی کند که برای همه برندها کارساز باشد. شما باید بررسی که مخاطبین شما چه واکنش هایی به انواع پست‌ها نشان می‌دهند. به عنوان نمونه پست‌های خود را در تایم های گوناگونی از روز آپلود کنید تا بتوانید تحلیل کنید در چه مواقعی بیشترین لایک و نظر به شما تعلق می‌گیرد.

همچنین بخوانید :   آشنایی با روشهای ایده پردازی تجاری در زندگی روزمره
کسب و کار اینستاگرام
کسب و کار اینستاگرام

۴ – برای پیشرفت به تعامل احتیاج دارید

درصورتی که شخصی زمان گذاشت و برای پست شما نظر گذاشت شما هم در پاسخ کمی وقت بگذارید و از او تشکر کنید. این عمل می‌تواند یک مخاطب وفادار برای شما به دنبال بیاورد. همچنین می‌توانید چندنفر از دوستانی که به پست های شما علاقمند هستند را تگ کنید. این عمل موجب می‌شود تعداد بیشتری از مخاطبان شما را ببینند.

۵ – محتوا

اگر برای شما مشکل است که به دنبال محتوای ایده آل بگردید. دقت کنید همکاران شما از چه نوع محتواهایی بهره می برند و آن را از چگونه دریافت می‌کنند. به عنوان نمونه نام نویسنده آن متن را جستجو کنید و ببینید چه محتواهای دیگری از آن شخص وجود دارد که شما بتوانید از آن استفاده کنید.

کسب و کار اینستاگرام
کسب و کار اینستاگرام

۶ – خلاقیت به خرج دهید

سعی کنید عکسی که آپلود می‌کنید خلاقانه باشد دراین صورت می توانید مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنید این عمل خیلی مؤثرتر از وقتی است که در پست‌های خود مستقیم تبلیغ خود را می‌کنید.

به اشتراک بگذارید...
بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

اینم جالبه

انواع استانداردهای بارکد و کاربردهای آن

انواع استانداردهای بارکد و کاربردهای آن با صنعتی شدن کشورها و افزایش تولید کارخانجات ، نیا…