مجله اینترنتی بیر کلیک فناوری اینترنت تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

0
2
تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.ir/A7BGg

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر : شبکه های اجتماعی گوناگون ، توانایی ها، مزایا و استفاده های متفاوتی به همراه دارند . توییتر را می توان به دلیل سرعت به اشتراک گذاری اطلاعات به محض وقوع و ارتباط بی درنگش با مخاطب، یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد دانست . اطلاعاتی که به صورت رک، بی پرده، سریع و بدون حاشیه با دیگران ارتباط بر قرار می کنند . توییتر نقش یک شبکه خبری شخصی را ایفا می کند که مهمترین اخبار به دست آمده از زندگی، احساسات، عقاید و اتفاقات پیرامون خود را با سر عت هر چه تمام تر با دیگر دوستان و دنباله کننده های صفحه شخصی اش به اشتراک می گذارد.

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر
تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

توییتر، امروزه به عنوان یکی از موفق‌ترین کسب و کارهای دنیای دیجیتال شناخته می‌شود که در حوزه کارآفرینی دیجیتالی Digital Entrepreneurship، از برترین سایت‌های موجود در دنیای انلاین به شمار می‌آید . توییتر که از اواخر نخستین دهه قرن بیست و یکم اغاز به کار کرد ، ابتدا یک استارت آپ Start-Up (شرکت نوظهور) کوچک بود، اما با فعالیت‌های اثربخش خلاقانه و تبیین مدل‌های کسب و کار چند لایه هوشمند ، توانست گوی سبقت را رقبای سنتی خود بگیرد . کسب و کار ۱۴۰ کاراکتری توییتر، سبب شده است تا امروز این پرتال، بیش از ۳۰ میلیارد دلار ارزش بازاری داشته باشد و با ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ، در فهرست ۱۰ پرتال پر بیننده اینترنت قرار بگیرد .

شاید در ابتدا کار کردن با توییتر برایتان سخت ، بی معنی و کسل کننده باشد . اما با گذشت زمان به یک ابزار مفید، سرگرم کننده و البته رایگان بدل می شود . توییتر می تواند شما را در دنیای وب به شهرت برساند . می توانید در حوزه فعالیت خود مانند تکنولوژی، ورزش، هنر و غیره به فردی بدل شوید که هزاران دنبال کننده انتظار توییت های شما را بکشند .

در این بخش از مجله اینترنتی بیر کلیک قصد داریم راهکارهای تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر را مورد بررسی قرار دهیم . تا انتهای این مقاله هیجان انگیز همراه ما باشید .

فلسفه توییتر و اصطلاحات آن

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر
تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

توییتر (twitter) همانطور که از شکل لوگوی آن نیز شاید مشخص باشد به معنای چهچه، قار قار جیک جیک کردن و صدا هایی از این دست است. حتما در داستان های قدیمی نام کلاغ خبرچین به گوشتان خورده است. همانطور که می دانید در فرهنگ ما نیز اینگونه صداهای پرندگان را به خبر رسانی آنها نسبت می دهند.

همچنین بخوانید :   بیوگرافی و مسیر موفقیت امید کردستانی

– توییت کردن (Tweet) در این شبکه اجتماعی به معنای نوشتن یک عبارت ۱۴۰ حرفی یا کمتر است که می تواند شامل یک متن ساده،لینک ها، @mention و #HashTag ها می باشد .

– ریتوییت (Retweet) یا RT به معنای این است که توییت شخص دیگری را در صفحه خود دوباره توییت کنید.

– توییت آپ (TweetUps) : استفاده از توییتر برای ملاقات با دیگر اعضای توییتر

– موضوعات داغ (Trending Topics) یا TT : موضوعاتی که به طور همزمان توسط افراد زیادی در توییتر در حال بحث شدن است . لیست موضوعات داغ یا Trending Topics در توییتر، موضوعات مورد علاقه کاربران توییتر را در زمان های مختلف نمایش می دهد . برای هر موضوع سه توییت (Tweet) که بیش از ۱۵۰ بار ریتوییت (retweet) شده باشند ، نمایش داده می شود. شما می توانید در ستون سمت راست از صفحه اصلی، موضوعات داغ منطقه خود را مشاهده کنید .

– لیست ها (List) : کاربران می توانند افراد مختلفی را که در توییتر دنبال می کنند در لیست های جداگانه ای مانند ورزش، تکنولوژی و افراد مورد علاقه قرار دهند .

– توییت های تجاری (Promoted Tweets) : یک موضوع داغ یا Trending Topic که یک کمپانی یا یک سازمان با پرداخت هزینه برای تبلیغات و جلب توجه کاربران ایجاد می کند .

موفقیت شما در توییتر به اهداف خاصی که در سر دارید بستگی دارد، اما استراتژی های جهانی وجود دارد که به شما کمک می کند کار خود را از موقعیت درستی آغاز کنید. با دنبال کردن این تاکتیک ها قادر خواهید بود پیشرفت خود به سمت اهداف را سرعت ببخشید .

استراتژی های جهانی برای تاثیر گذاری در توییتر (twitter)

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر
تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

۱ – پروفایل خیلی مهم است

مطمئن شوید که نام اکانت و پروفایلتان بر اساس راهنما و دستورالعمل های برند ایجاد شده است . این زمینه ها اولین جایی است که مخاطب آن را بازدید می کند . بیشتر افراد از پروفایل توییتری برای تصمیم گیری در مورد دنبال کردن یا نکردن برند شما استفاده می کنند . بیوگرافی شما باید نکات مهم را بیان کند و مناسب با برند باشد . موقعیت نیز باید به دقت منعکس کننده جایی که هستید باشد . تعداد فالوورهای شما نیز اهمیت زیادی دارند. کنترل کردن تعداد فالوورها و نسبت آن ها می تواند به توسعه اعتماد و اطمینان کمک کند . Bio خوب، خیلی مهم است . چه در فیسبوک، چه در یوتیوب، چه دراینستاگرام و چه در توییتر.

همچنین بخوانید :   اصول بازاریابی حرفه ای برای جذب بهتر مشتری

۲ – برندینگ و صدا

باید بدانید چه کسی هستید و چه کارهایی انجام می دهید . شما تنها ۱۴۰ کاراکتر برای برقراری ارتباط با افراد و به اشتراک گذاشتن افکار خود در اختیار دارید . پس هر کلمه ای که بیان می کنید بسیار مهم خواهد بود . برند و صدای شرکت در هر تعاملی وجود خواهد داشت .

۳ – جذابیت داشته باشید

هیچ چیزی بدتر از یک توییت خسته کننده نیست . خسته کننده بودن یک موضوع فردی است، اما شما باید تلاش کنید تا جایی که می توانید برای مخاطبان هدف خود جذاب باشید. محتوای تبلیغاتی به سرعت قدیمی می شود . چگونه می توانید وفاداری برند را با منتشر کردن محتوای تبلیغاتی توسعه دهید؟ اینکار معمولا غیر ممکن است. شما باید چیزی بیشتر از محتوای تبلیغاتی داشته باشید و بتوانید چیزی در مورد کسب و کار خود بیان نمایید. اگر چنین محتوایی در دست ندارید همین امروز دست به کار شوید.

۴ – ارزش آفرینی

همیشه حضور داشتن موضوع بسیار مهمی است ، اما باید مطالب ارزشمندی در اختیار مخاطبان خود قرار دهید . هر توییتی که منتشر می کنید باید به شیوه ای ارزشی را بیفزاید . یک قانون کلی خوب پرسیدن از خودتان است . از خودتان بپرسید که اگر شما فالورر این اکانت بودید دوست داشتید چه اطلاعاتی به دست آورید.

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر
تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

۵ – با Embed آشتی کنید

یکی از امکانات خوب توییتر، Embed کردن هست که به شما اجازه می‌دهد تا پست‌هایی که در این شبکه اجتماعی مشهور منتشر کردید ، در سایت‌های دیگر فراخوانی کنید. گزینه “…” که سه نقطه می‌باشد را فراموش نکنید. روی آن کلیک کرده و گزینه Embed tweet را بزنید تا پست شما به نمایش در آید . این راه خوبی برای معرفی پست‌های خود، در شبکه‌های مختلف می‌باشد . با این کار، کرالرهای فضول موتورهای جست وجو را نیز، به پیگیری توئیت های خود در پرتال‌های مختلف، حساس کنید! این حساس کردن، مخاطب آوری برای شما به ارمغان می‌آورد.

۶ – Retweet کردن مهم است

اقدام به retweet کردن پست‌های مهم از نظر شما و مورد خطاب قرار دادن افراد مختلف، موضوعی است که آدرس‌های مختلف در توییتر را نسبت به صفحه شما و مطالب آن، حساس و علاقمند می‌کند.

همچنین بخوانید :   استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

۷ – هشتگ ها معجزه می‌کنند

هشتگ ها در شبکه‌های اجتماعی، از فیس بوک گرفته تا اینستاگرام، برای کسب مخاطب بیش تر معجزه می‌کنند. البته نباید هشتگ های بی ربط با موضوع پست و آدرس توییتر خود را بگذارید که این کار تقلب هست و نتیجه معکوس برای شما دارد. از طرفی، قرار دادن هشتگ های غیر مرتبط با مطالب شما در پست توییتری، سبب می‌شود تا دید منفی فالوورهای خود را نسبت به پست و آدرس توییتری شما، بدست آورید.

۸ – دایرکت مسیج

کسی که برای نخستین بار شما را فالو می‌کند، به او پیام تشکر ارسال کنید. این پیام تشکر برای افراد، بسیار مهم است و در حفظ ارتباط با شما و حس صمیمیت، تأثیر زیادی خواهد داشت. مخصوصاً اگر از زبان و ملیت دیگری نیز باشند. به دایرکت مسیج توجه کنید. حفظ فالوورها، به اندازه کسب فالوور جدید اهمیت دارد.

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر
تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر

۹ – قدرت لینک‌ها

فکر کنید شما آدرس یک وبلاگ را در توییتر خود منتشرکردید. این کار سبب می‌شود تا صاحب وبلاگ، علاقمند شود تا صفحه شما را مشاهده کند و احتمالاً فالو کند.

۱۰ –  اهمیت @ کم تر از # نیست

افرادی  که شما را فالو کرده‌اند را بعضاً با علامت @ در نوشته‌های خود یاد کنید. این کار سبب معروفیت صفحه شما می‌شود. اهمیت @ از # هشتگ ها کم تر نیست.

۱۱ – دایرکتوری توییتر را جدی بگیرید

خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند که توییتر ، دارای دایرکتوری افراد و پروفایل‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون است . برای فالوور بیش تر، سعی کنید پروفایل خود را در دایرکتوری توییتر، در بخش مناسبی، ثبت کنید . این ثبت درست، سبب می‌شود تا افرادی که به دسته بندی‌های خاص در موضوعی مشخص، علاقمند هستند ، بتوانند به نشانی آدرس توییتر شما دسترسی داشته باشند و شاید توییت شما را فالوور کنند . این بخش در نشانی https://twitter.com/i/directory/profiles قرار دارد.

۱۲ – از ابزارهای توییت زنده استفاده کنید

پرتالی مانند livetweetapp.com اپلیکیشنی ارائه می‌دهد که توسطان، می‌توانید به طور زنده با مخاطبانتان بر روی موضوع خاص در ارتباط باشید مدیریت انتشار مطالب برای رویدادهای هنری و فرهنگی و اقتصادی خاص، از طریق این نرم افزارها، سریع تر و بهتر خواهد بود.

تاثیر گذاری و کسب مخاطب بیشتر در توییتر نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...
بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =

اینم جالبه

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش

استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش استراتژی های ثابت شده برای افزایش فروش : پیدا کردن …