صفحه اصلی آشپزی سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت

سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت

16 خواندن ثانیه
0
3
568
سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.com/HhoBv

سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت

در هر ۱۰۰ گرم از بادمجان کباب شده فقط ۲۴ کالری موجود می باشد و همین موضوع  باعث شده است که این سالاد جایگاه خود را در صدر غذاهای رژیمی حفظ کند. این سالاد با طعم خاص بادمجان کبابی شما را شیفته خود هواهد کرد. در این بخش از مجله اینترنتی بیرکلیک طرز تهیه سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت را آموزش می دهیم. همراهمان باشید…

سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت
سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت

مقدار : برای ۴ نفر

مدت زمان آماده سازی :  ۱۵ دقیقه

مدت زمان پخت : ۲۰ دقیقه

سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت
سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت

مواد مورد نیاز :

مواد مورد نیاز مقدار
بادمجان پنج عدد
فلفل تند سه عدد
گوجه فرنگی دو عدد
سیر سه حبه
روغن زیتون سه قاشق غذاخوری
سرکه سه قاشق غذاخوری
نمک یک قاشق چای خوری

 

نکته کلیدی:

بادمجان های کبابی و فلفل های تند را در یک ظرف گود بریزید و پنج دقیقه نگهش دارید که بتوانید راحت تر پوستشان را بکنید.

سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت
سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت

طرز تهیه:

  • بادمجان ها و فلفل ها را در حرارت زیاد در فر یا روی گاز به طور یکنواخت کباب کنید.
  • پوستشان را بکنید و به صورت قطعات کوچکی خرد کنید و بگذارید تا سرد شود.
  • گوجه فرنگی هایی که پوستشان را کنده اید را نیز به صورت قطعات کوچکی خرد کنید.
  • سیرها را رنده کنید. روغن زیتون و سرکه و نمک را قاطی کنید تا سس سالاد آماده شود.
  • بعد از اینکه کل مواد را با هم قاطی کردید با توجه به ذائقه خود به صورت گرم یا سرد سرویس کنید.

منبع : yemek

سالاد بادمجان کبابی یک سالاد رژیمی و متفاوت نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 6 =