مجله اینترنتی بیر کلیک سلامتی سلامت عمومی چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

0
5
چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.ir/cIlZH

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

فصل تابستان یکی از فصل هایی می باشد که انواع و اقسام خوراکی در آن زیاد است. اما همین فصل تابستان شامل خوراکی های گول زننده و خوشمزه زیادیست که چاق شدن را نیز به دنبال دارد.رستوران های خیابانی، بستنی های خوشمزه،آب میوه های بزرگ ، قهوه های خامه ای و… همه از انواع دلایل چاق شدن تابستانی می باشند.در این بخش از مجله اینترنتی بیرکلیک چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید.

۶ چاق کننده مشهور تابستانی :

 

۱ – بیش از حد میوه مصرف نکنید و روغن زیاد نخورید.

در فصل تابستان وقتی از غذاهای سنگین پرهیز می کنیم و به سمت غذاهای سبک می رویم ممکن است در این حین در مصرف میوه نیز زیاده روی کنیم و باعث شویم بدنمان چربی زیادی به خود بگیرد.

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید
چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

البته صرف میوه زیاد از لحاظی خوب است چون احتیاج بدن به آب، مواد معدنی و ویتامین را تا حد زیادی تامین می کند ولی باید دقت شود که مصرف زیاد میوه نیز مانند سایر خوراکی ها باعث چاقی می شود.

۲ – فقط یک نوع رژیم غذایی نداشته باشید.

در طول روز فقط میوه خوردن یا سبزی خوردن و یا مواد غذایی روغنی خوردن برای یک شخص درست نمی باشد.در طول روز زنان ۲۰۰۰ کالری وو مردان ۲۵۰۰ کالری باید مصرف کنند.با توجه به جنسیت، سن و وضعیت سلامت هر فرد در طول روز از هر ماده غذایی باید مصرف شود . در این صورت می توان وزن خود را در حالت نرمال و ایده آل نگه داشت.

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید
چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

۳ – در لیوان های مثل پارچ آب میوه نخورید.

در سال های اخیر این لیوان های مثل پارچ مد شده اند . در نظر داشته باشید آب میوه تازه همیشه برای بدن مفید می باشد ولی هر چیز باید به اندازه مصرف شود.برای اینکه اندازه یک لیوان نرمال آب پرتقال تهیه کنید باید ۴ یا ۵ پرتقال را مصرف کنید .

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید
چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

حالا فرض کنید که در آن لیوان های مثل پارچ چند عدد پرتقال مصرف شده است . در حالی که در طول روز همراه با میان وعده ها در کل ۵ یا ۶ عدد میوه کافیست.

۴ – آخر شب غذا نخورید.

بدن برای خود یک ساعت بیولوژیکی دارد.یعنی ساعاتی که بدن در آن ها کالری زیاد و یا کالری کم مصرف می کند. این ها را بدانید تا در آخر شب غذاهای پرکالری نخورید. ساعت ۱۸ و یا ۱۹ به بعد زمان هایی هست که اکثر غذاهای پرکالری در بدنتان تبدیل به چربی می شود.

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید
چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

۵ – از مقابل سلف سرویس ها به سرعت رد شوید!

غذای مربوط به سلف سرویس ها را فقط در تعطیلات نمی خوریم. در آخر هفته ها نیز وقتی صبحانه را نخورده و با نهارمان در رستوران ها یکی میکنیم و غذاهای پر از روغن و سس و کربوهیدرات م خوریم نیز سبب چاقی خودمان می شویم.

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید
چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید

۶ – قهوه های خامه ای ظاهر زیبا و کالری زیادی دارند!

قهوه های لیوان بزرگ، نوشیدنی های خامه ای خنک در سال های اخیر یکی از مطرح ترین دلایل چاق شدن می باشد.نوشیدنی های انرژی زا و کولا و… را از رژیم غذایی روزانه تابستانی خود حذف کنید تا وزنتان ایده آل بماند.

منبع : http://www.kadinveyasam.com/blog/yazin-sismanlatan-6-neden

 

چاق کننده های تابستانی را از نزدیک بشناسید نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...
بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =