۴ نوشیدنی ایده آل برای مبارزه با گرمای تابستان

288
مبارزه با گرمای تابستان
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.com/FUiAa

۴ نوشیدنی ایده آل برای مبارزه با گرمای تابستان

نوشیدن آب به مقدار کافی می تواند از علائم آزاردهنده کمبود آبی مانند سردرد و خستگی پیشگیری کند، عملکرد عضلات را طی فعالیت های ورزشی درمان بخشد و از گرسنگی و پرخوری کاذب ممانعت کند. اما اگر شما نمی خواهید آب ساده مصرف کنید یا یا مایل به دریافت مواد مغذی اغلب از نوشیدنی خود هستید البته به غیر از قنداضافی و کالری که اکثر نوشیدنی های ورزشی و آب میوه ها دارند. می توانید از میوه ها، سبزی ها و گیاهان تازه کاربرد کنید. در این قسمت از مجله اینترنتی بیرکلیک قصد داریم شما را با ۴ نوشیدنی ایده آل برای مبارزه با گرمای تابستان آشنا نماییم. با ما همراه باشید!

نوشیدنی هایی برای مبارزه با گرمای تابستان

 

۱ – میوه جات و نعناع

برای مدیریت نفخ خفیف ناشی از پرخوری، غذاهای پرنمک و سندروم پیش از قاعدگی، می توانید از ۲ تکه لیمو،یک دوم خیار، ۱۰ عدد برگ نعناع تکه تکه شده و دو قاشق چای خوری زنجبیل پودر یا تکه شده در سه لیتر آب بریزید. بگذارید معجون یک شب در پارچ دربسته بماند و سپس آن را سرد یا گرم رغبت نمایید.

مبارزه با گرمای تابستان
مبارزه با گرمای تابستان

۲ – نوشیدنی آناناس توت فرنگی و پرتقال

مهم نیس چه فصلی باشد، نیرومند نگه داشتن سیستم ایمنی همش مهم است. به عنوان یک شیوه طعم دار برای خلاصی تندتر از عفونت های التهابی همانند سینوزیت، زکام و .. می توانید از این نوشیدنی کاربرد کنید. ۱ فنجان آناناس حبه شده، ۱ فنجان توت فرنگی تکه تکه شده و ۲ عدد پرتقال پوست کنده را به ۳ لیتر آب اضافه کنید. آناناس مقدار ارزشمندی از بروملین ماده کیمیایی با خواص ضد التهابی را برای شما فراهم می کند. توت فرنگی و پرتقال سرشار از ویتامین C که یک آنتی اکسیدان قوی است می باشند. دست کم دوساعت قبل از نوشیدن آن را خنک کنید.

همچنین بخوانید :   با رعایت این 10 مورد در تابستان کمتر عرق کنید
مبارزه با گرمای تابستان
مبارزه با گرمای تابستان

۳ – هندوانه و نعناع

تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن آب هندوانه درست قبل از ورزش ضربان قلب ورزشکاران را کم میکند و از درد عضلانی فردای آن پیشگیری می کند. به عنوان یک آبرسان قدرتمند قبل از تمرین به جای نوشیدنی های قنددار ورزشی ، از آب هندوانه و نعناع بهره‌گیری کنید. یک دوم فنجان هندوانه بی هسته خرد شده، ۱ قاشق غذاخوری نعناع تازه خرد شده را درون یک بطری نیم لیتری بریزید و سپس آن را با آب پر کنید. بگذارید یک شب بماند که هم خنک شود و هم عطر و مزه بگیرد.

مبارزه با گرمای تابستان
مبارزه با گرمای تابستان

۴ -مریم گلی

مریم گلی در یک فنجان آبگرم به عنوان نوشیدنی تسکین دهنده شناخته شده است. یک چهارم فنجان تمشک خرد شده، یک ربع فنجان آناناس تکه تکه شده و ۲ برگ مریم گلی (ترجیحا تازه) را در نیمه لیتر آب بریزید. کربوهیدرات موجود در گونه های مختلف توت به مغز شما دستور می دهد حالت آرامش و حالت لذت بخشی که ناشی از سوتونین در مغز است را تجربه کنید. این معجون را به مدت دوساعت در یخچال بگذارید بماند سپس آن را هم بزنید و به آرامی و بدون حواس پرتی بنوشید تا این که به نتیجه دلخواه برسید.

مبارزه با گرمای تابستان
مبارزه با گرمای تابستان
۴ نوشیدنی ایده آل برای مبارزه با گرمای تابستان نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

اینم جالبه

۵ راهکار طب سنتی برای کاهش تعریق در تابستان

۵ راهکار طب سنتی برای کاهش تعریق در تابستان ۵ راهکار طب سنتی برای کاهش تعریق : هر چند که ع…