مجله اینترنتی بیر کلیک موفقیت روانشناسی تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش

تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش

0
5
تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.ir/BFybl

تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش

تغییر یک روز بد به یک روز عالی : برای همه ما پیش می آید که بنا به هر دلیلی ، در یک روز خاص ، حال و حوصله هر روز را نداریم .  این مسئله دلایل مختلفی دارد . بعضی‌اوقات یک “تاثیر غالب” با اتفاقات بد وجود دارد که باعث می‌شود یک اتفاق بد به اتفاق بد دیگری منتهی می‌شود . همچنین چند اتفاق بد در اول صبح، رویکرد ذهن ما را منفی می‌کند و باعث می‌شود استرس بیشتری برای خودمان ایجاد کنیم. ممکن است با دیگران بد رفتاری کنیم و باعث شویم آنها هم کمی با ما غیرمحترمانه رفتار کنند و کمتر درکمان کنند . ممکن است اتفاقات بد بیشتر نظرمان را بگیرد و کمتر متوجه اتفاقات خوب و مثبت شویم . ممکن است فرصت‌ تجربه‌های خوب را از دست بدهیم چون ذهنمان را درگیر فکر کردن به اتفاقاتی که صبح افتاده کرده‌ایم .

اینکه چرا حوصله نداریم چندان مهم نیست . مهم این است که چگونه حوصله از دست رفته را بازگردانیم . مهم این است که چگونه یک روز بد را به یک روز عالی تبدیل کنیم. برای تغییر یک روز بد به یک روز عالی با مجله اینترنتی بیر کلیک همراه شوید .

تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش
تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش

۱ – مسئولیت تغییر بر عهده خود شماست

منتظر نباشید اتفاقی رخ دهد تا حالتان خوب شود . این اتفاق را شما باید رقم بزنید. هرچه سریع تر هم باید این کار را بکنید. پس، در گام نخست، بپذیرید که مسئولیت تبدیل کردن یک روز بد به یک روز عالی با شماست.

همچنین بخوانید :   تشخیص چربی سوزی واقعی از کم شدن آب بدن

۲ – گذشته ها گذشته ، به فکر آینده باش !

منظورم از گذشته تا همین چند لحظه پیش است. اصلاً لازم نیست به علل، عوامل و انسانهایی فکر کنید که حالتان را بد کرده اند. اگر به گذشته فکر کنید، امکان ندارد حالتان خوب شود.

۳ – به جایی بروید که حال دلتان خوب شود

نقش محیط در خوب شدن حالتان بسیار بسیار پررنگ است. برخیزید، از جایی که هستید خارج شوید و به یکی از محیطهایی بروید که همیشه آنجا حالتان خوب است.

تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش
تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش

۴ – ورزش کنید

خیلی وقت‌ها کمی ورزش کردن همه چیز را تغییر می‌دهد. تولید اندورفین استرس شما را از بین برده و انرژی منفی را از روزتان بیرون می‌کشد، حتی اگر آن ورزش برای چند دقیقه باشد. تازه تناسب‌اندام هم چیز خیلی خوبی است!

۵ – ذهنتان را کنترل کنید

نوشخوار فکری، درد مشترک تمام انسانهاست. هرگز شما را به دوری از نوشخوار فکری دعوت نمی کنم. فقط کافی است کنترل هرآنچه در حال فکر کردن بدان هستید، در دست خودتان باشد. به زیبایی، به پیروزی، به رخدادها خوب گذشته و به پیروزی های آینده فکر کنید.

تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش
تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش

۶ – یک وقفه مدیتیشنی ایجاد کنید

مدیتیشن ابزار بسیار خوبی برای کمک به تغییر رویکرد ذهن است. حتی یک مدیتیشن ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای هم می‌تواند شما را از استرستان جدا کرده و کمکتان کند با یک دیدگاه تازه روز را دنبال کنید.

۷ – فردا را بهتر از امروز بسازید

قرار نیست یک روز نه چندان خوب، سایه خود را بر سر فردا و فرداها نیز بگستراند.پس، انتخاب کنید فردا را بهتر بسازید. به آنچه رخ داده و به روزی که سپری شده، فکر نکنید. فقط به هدفهایتان فکر کنید و پیش بروید.

همچنین بخوانید :   راه های پیشگیری از درد پا و نحوه درمان آن

اصولی که باید به خاطر داشت : 

تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش
تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش

ـ به سه موضوعی که برای آن شکرگزار هستید فکر کنید.

ـ آنچه را قبلا انجام داده‌اید مد نظر قرار دهید، حتی اگر موضوعات کوچکی باشند.

ـ فکر کنید چه علت‌هایی باعث می‌شود یک روز بد را تجربه کنید و از چه تاکتیک‌هایی می‌توانید برای تغییر آنها استفاده کنید.

ـ فکر نکنید که قربانی برنامه‌هایتان هستید، خودتان انتخاب کنید که مثبت یا منفی باشید.

ـ روی میز خود خم نشوید، چشم‌انداز خود را تغییر دهید و چند نفس عمیق بکشید.

ـ انتظارات غیر واقع‌گرایانه برای روز خود ایجاد نکنید.

تغییر یک روز بد به یک روز عالی با ۷ روش نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...
بارگذاری مقالات بیشتر مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نه =

اینم جالبه

۹ راهکار تاثیرگذار برای تقویت حافظه

۹ راهکار تاثیرگذار برای تقویت حافظه تقویت حافظه : مغز انسان توانایی فوق العاده‌ایی برای تط…