با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید

201
با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.com/fGibn

با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید

در حالی که آسیب‌های شغلی در حرفه‌ای مانند کارگری ساختمان راحت به چشم می‌آید، خطرات موجود در دفتر کاری که هر روز نیمی از ساعت‌های بیداری خود را در آن می‌گذرانیم ممکن است برایمان آنقدرها هم واضح نباشد. بسیاری از مشاغل به همراه فیش حقوقی خود، استرس، نشستن‌های طولانی مدت و عادات ناسالم را نیز برای ما به همراه می‌آورند، همراهان ناخواسته‌ای که عوارض جسمی و روانی برای ما ایجاد می‌کنند.با مجله اینترنتی بیرکلیک همراه شوید و با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید.

با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید
با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید

فرقی نمی‌کند در دفتر خانگی خودتان کار می‌کنید یا در اتاقک‌های پارتشین‌بندی شده‌ی اداره، همیشه کارهایی برای بهتر کردن محیط کارتان هست که می‌توانید انجام دهید تا سلامت و بهزیستی بهتری داشته باشید .

روش هایی برای تحرک و سبک زندگی سالم تر :

 

۱- به همکارتان تلفن یا ایمیل نزنید، مستقیماً به میزش مراجعه کنید

اگر ۲ دقیقه طول می‌کشد تا به میز او بروید و برگردید، و این کار را باید ۱۰ بار در روز انجام دهید، ۲۰ دقیقه پیاده روی را به برنامه‌تان افزوده اید! اگر هر روز و با همه‌ی همکارانی که به آن‌ها مرتبط هستید همین برخورد را کنید، به این ۲۰ دقیقه اضافه هم خواهد شد.

با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید
با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید

۲- در گوشه‌ترین نقطه‌ی پارکینگ پارک کنید و تا ساختمان محل کارتان پیاده روی کنید

مادامی که این کار امن باشد، هر روز آن را تکرار کنید. مسیر رفت و برگشت ۳ تا ۵ دقیقه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد، اما ۱۰ دقیقه فعالیت به برنامه‌ی روزانه‌تان می افزاید. در یک هفته‌ی کاری هم، بین ۳۰ تا ۵۰ دقیقه پیاده روی کرده‌اید.

۳- هر وقت می‌خواهید نفسی تازه کنید، راه بروید

زمان استراحت و نوشیدن قهوه‌تان، در اداره راه بروید یا پله‌های ساختمان را بالا و پایین بروید. زمانی که نوشیدن قهوه‌تان هم تمام شد همین کار را تکرار کنید. اگر ۳ بار در روز این کار را انجام دهید، در یک روز ۳۰ دقیقه تحرک داشته‌اید. اگر می‌خواهید هنگام نوشیدن قهوه‌تان آرامش داشته باشید، با خودتان توافق کنید که ۵ دقیقه راه بروید و ۵ دقیقه هم استراحت داشته باشید. حتی اگر در بین تمام زمان‌های استراحتتان، فقط ۱۰ دقیقه راه بروید، فعالیت بیشتری به نسبت نشستن و گپ زدن با همکارانتان داشته‌اید.

با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید
با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید

۴- دور از محل کار یا آن طرف خیابان محل کارتان پارک کنید

اگر محل کارتان در قسمت شرقی ساختمان است، در قسمت غربی ساختمان پارک کنید و راه بروید. این کار هم ۳ تا ۵ دقیقه فعالیت به برنامه‌تان خواهد افزود که می‌تواند بیشتر از این هم باشد.

۵- بایستید!

هنگام کارتان اگر به جای اینکه بنشینید، راست قامت بایستید، می‌توانید در هر ساعت ۵۰ کالری بیشتر بسوزانید، حتی اگر در آن یک ساعت هیچ کار دیگری انجام ندهید. پس تا جایی که می‌توانید ایستاده کارهایتان را انجام دهید و از مزیت آن استفاده کنید. هنگامی که متنی را می‌خوانید و یا یک مکالمه‌ی تلفنی دارید می‌توانید به راحتی ایستاده کارتان را ادامه دهید. زمانی که پرونده‌ها را مرتب می‌کنید هم می‌توانید بایستید. در طول روز و در محل کارتان هر کاری که می‌توانید را ایستاده انجام دهید تا کالری بسوزانید و هیکلتان متناسب شود.

با این روش ها تحرکتان را در محیط کار بیشتر کنید نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هشت =