برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

608
برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.com/AtnPk

برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

رفتن به باشگاه های ورزشی یکی از برنامه هایی است که برای به دست آوردن تناسب اندام به ذهن همه ما خطور کرده است اما صرف وقت و هزینه زیاد یکی از مشکلات اساسی برای پیاده سازی این برنامه می باشد. بیش از نیمی از این دست افراد پس از ناامید شدن از باشگاه های ورزشی به ورزش در خانه روی می آورند و نیم دیگر به جای رفتن به دنبال راه حل، راه کوتاه را انتخاب کرده و به طور کلی فکر ورزش را از سر خود دور می کنند.

برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها
برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

چه بد! شاید اگر این دست از افراد بدانند که با صرف زمان کم و در مدت ۳۰ روز می توانند علاوه بر افزایش استقامت بدن خود به تناسب اندام و کاهش وزن نیز کمک کنند دیگر ورزش را رها نکنند . در این بخش از مجله اینترنتی بیر کلیک قصد داریم با معرفی برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها شما خانم های محترم را به این چالش دعوت نماییم . با ما همراه شوید .

تناسب اندام در ۳۰ روز

برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها
برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

قبل از شروع باید یادآور شویم که اگر بدنتان استقامت کمی دارد و تازه شروع به ورزش کردن کرده اید این برنامه را با شدت کمتری انجام دهید. زیرا در صورت عدم آمادگی ممکن است به عضلات شما آسیب وارد شود. ابتدا حرکت مورد نظر را در تصویر زیر مشاهده کرده و توضیحات لازم برای انجام صحیح آن را در ادامه بخوانید.

همچنین بخوانید :   بهترین ورزش های خانگی برای تناسب اندام و کاهش وزن
برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها
برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

برای انجام این حرکت بر روی زمین دراز کشیده و دست ها را با عرض شانه بر روی زمین قرار دهید و بدن خود را بالا بکشید. ارتفاع بدن باید به قدری باشد که پاها بر روی پاشنه قرار گرفته و بدن کاملا شیب یکسانی داشته باشد. سعی کنید در این حالت فشار را بر روی همه اعضای بدن متمرکز کنید نه بر روی ساعد.

برنامه ۳۰ روزه

برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها
برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

برای انجام این برنامه باید بتوانید حرکتی که در بالا توضیح داد شد را به ترتیب زیر انجام دهید. در صورت نیاز شما می توانید این برنامه را به تناوب در ماه های بعدی نیز تکرار کنید.

برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

اینم جالبه

۳ حرکت ورزشی در ۵ دقیقه که معجزه می کند

۳ حرکت ورزشی در ۵ دقیقه که معجزه می کند ۳ حرکت ورزشی در ۵ دقیقه : برای انجام حرکات ورزشی ه…