بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

125
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
لینک کوتاه مطلب : http://birclick.com/9rnNp

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

برای لاغری و تناسب اندام، سه اصل اساسی وجود دارد : تغذیه مناسب ، خواب کافی و ورزش منظم !

باید به هر سه اصل احترام بگذارید ، در غیر اینصورت لاغری طولانی مدت میسر نخواهد شد .

زمانی که صرفا رژیم می گیرید و ورزش نمی کنید، عضلات به جای چربی ها آب می شوند. بر عکس این قضیه هم صادق است، یعنی اگر فقط ورزش کنید و هر آنچه دلتان خواست را میل کنید، به هدفتان نخواهید رسید . در واقع ورزش به تنهایی نمی تواند باعث لاغری شما شود. در واقع اگر ورزش کنید و انرژی زیادی بسوزانید و در عین حال اشتهایتان باز شود و زیاد بخورید، نه تنها لاغر نمی شوید، بلکه امکان دارد وزن تان نیز بالا برود . اما اگر برنامه غذایی متعادلی داشته باشید، ورزش های مناسبی هستند که بیشترین میزان کالری را می سوزانند و در عرض شش هفته شما را خوش اندام می سازند. با مجله اینترنتی بیرکلیک همراه شوید تا با بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل بیشتر آشنا شوید .

اسکیت

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

وقتی صحبت از چربی سوزی و کالری سوزی می شود، باید گفت اسکیت در فهرست ما رده اول را دارد. دلیل چربی سوزی زیاد اسکیت آن است که عضلات پاها و باسن را به اطراف حرکت می دهید. مرکز بدنتان برای آنکه تعادل تان حفظ شود، شدیداً درگیر می شود. همه اینها در حالی است که شما استرس زیادی روی زانوها و مفاصل دیگر وارد می آورید. سهی کنید با سرعت ثابت اسکیت کنید. (کلاه، گاردهای مچ و پدهای زانو و آرنج را فراموش نکنید.)

برای چربی سوزی بیشتر یک دقیقه اسکیت سنگین انجام دهید و یک دقیقه اسکیت با سرعت متوسط انجام دهید.

همچنین بخوانید :   رژیم لاغری به کمک مواد غدایی صفر کالری

اسکیت در ۳۰ دقیقه ۴۲۵ کالری می سوزاند.

دویدن

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

شکل کلی بدن دوندگان باریک و متناسب است و دلیل هم دارد : عضلات اصلی برای دویدن از جمله پاها، باسن و مرکز بدن، مهمترین عضلات کالری و چربی سوزی در بدن هستند. برای آنکه بیشتر از آنها کار بکشید، دست هایتان را نزدیک به بدنتان نگه دارید و به جلو خم نشوید و پاهایتان را به زمین نزدیک نگه دارید. برای کاهش ضربه به پاها، روی بخش میانی پا فرود بیایید.

برای چربی سوزی بیشتر در فواصل سریع و کند بدوید و مسیر شیبدار را برای دویدن انتخاب کنید.

دویدن در ۳۰ دقیقه ۳۷۴ کالری می سوزاند.

طناب زدن

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

این حرکت باید در صدر این فهرست قرار می گرفت. در هر صورت این حرکت یکی از روش های محبوب بوکسورهای حرفه ای برای تمرین است. برای آنکه در هر پرش بیشتر کالری بسوزانید، طنابی انتخاب کنید که دسته هایش وقتی وسط آن می ایستید تا زیر بغلتان برسد. به این نکات هم توجه کنید: کمی بین پاهایتان فاصله بدهید و سپس شروع به طناب زدن کنید. پرش هایتان به زمین نزدیک باشد. اگر طناب ندارید، می توانید بدون طناب ادای طناب زدن را دربیاورید.

برای چربی سوزی بیشتر بطور مداوم سرعتتان (تند و کند طناب بزنید) و سبک تان (با یک پا و سپس دو پا) را تغییر دهید یا هنگام پیاده روی طناب بزنید.
طناب زدن در ۳۰ دقیقه ۳۴۰ کالری می سوزاند.

هولاهوپ یا حلقه رنگی

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

برای این کار یک حلقه رنگی برای بزرگسال (حلقه های بزرگسالان بزرگتر و سنگنی تر از حلقه های کودکان هستند) تهیه کنید. آن را دور کمرتان بچرخانید. برای شروع یک پایتان را جلوتر از دیگری بگذارید و وزنتان را به عقب و جلو بدهید. اگر در ابتدا زیاد موفق نبودید اشکالی ندارد. چون با این حال باز هم کالری زیادی می سوزانید و هر بار که موفق می شوید حلقه را بچرخانید کالری بیشتری می سوزد.

همچنین بخوانید :   با این راهکارهای طلایی تا نوروز امسال لاغر شوید

هولاهوپ یا حلقه رنگی در ۳۰ دقیقه ۳۰۰ کالری می سوزاند.

تنیس

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

شاید بهتر باشد برای چربی سوزی یک شریک پیدا کنید و با هم تا زمین تنیس پیاده روی کنید و بعد روی زمین با هم رقابت کنید و حساب عرق بریزید. فورهند و بک هند کار کنید. ۳ تا ۷ متر از هم فاصله بگیرید تا مجبور شوید محکم تر ضربه بزنید. حتی تمرین تنیس کردن هم بدنتان را در وضعیت چربی سوزی قرار می دهد، زیرا شما می دوید، خم می شوید و توپ ها را جمع می کنید. بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

تنیس در ۳۰ دقیقه ۲۷۲ کالری می سوزاند.

پیاده روی سنگین

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

درست است؛ پیاده روی هم در این فهرست قرار دارد. البته دقت داشته باشید که پیاده روی تفریحی و گردشی تأثیری ندارد. شما باید با سرعتی پیاده روی کنید که نتوانید حرف بزنید. از تردمیل استفاده کنید. برای بکار گرفتن عضلات کالری سوزی بیشتر  پاها، باسن و تنه گام های کوتاه و سریع بردارید و پشت تان را صاف نگه دارید و دست هایتان را عقب و جلو ببرید. بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

برای چربی سوزی بیشتر دو دقیقه تند پیاده روی کنید و یک دقیقه با سرعتی که می توانید راه بروید.

پیاده روی سنگین در ۳۰ دقیقه ۱۷۰ کالری می سوزاند.

کیک بوکسینگ

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

کیک بوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار می کند چون باید از همه گروه های عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل می شد. ضربان قلب شما چندین بار در طول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت می شود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.

همچنین بخوانید :   برنامه چالش ۳۰ روزه برای تناسب اندام خانم ها

کیک بوکسینگ در هر ساعت ۸۰۰ کالری می سوزاند . 

اسپینینگ یا دوچرخه سواری

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

با شرکت در کلاس های اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا ۷۰۰ کالری در ساعت در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت ۲۲ تا ۲۵ کیلومتر راه بروید تا ۷۰۰ کالری را کامل بسوزانید. بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

اسپینینگ در هر ساعت ۷۰۰ کالری می سوزاند . 

زومبا

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

چه کسی فکر می کرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند چنین نتیجه ای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره می گیرد، متابولیسم شما را تا حد قابل توجهی بالا می برد اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسب اندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، بر حسب سن، جنسیت، وزن، سطح تناسب اندام کنونی و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. با این حال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد، آن را به یکی از محبوب ترین ورزش ها تبدیل کرده است. بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

زومبا در هر ساعت ۵۰۰ کالری می سوزاند . 

استپ ایروبیک

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل
بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل

کلاس های استپ ایروبیک کلاس هایی بسیار قوی و پر تاثیر است که به کالری سوزی و لاغری کمک شایانی می کند. تعداد کالری هایی که می سوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ ۱۵ سانتیمتری کمک می کند تا ۶۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانید.

استپ ایروبیک در هر ساعت ۶۰۰ کالری می سوزاند .  

نکته :

کوهنوردی تمرینی نیست که بتوانید آن را در منزل انجام دهید. با این حال سعی کنید در روزهای تعطیل فرصتی برای کوهنوردی داشته باشید تا بدین ترتیب کالری های زیادی را بسوزانید و عضلات تنه، پاها و باسن خود را قوی کنید.

بهترین ورزشهای چربی سوز برای رسیدن به وزن ایده آل نوشته شده در تاریخ : توسط کاربر
به اشتراک بگذارید...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

اینم جالبه

راهنمای انتخاب لباس متناسب با قد و اندام بدنتان

راهنمای انتخاب لباس متناسب با قد و اندام بدنتان قد موهبتی خدادادی است و تغییر دادن آن علی …